Sunday, September 21, 2008

En okej kväll

Igår var en sån där kväll ni vet när även fast man drack öl ville inte humöret gå upp, det avr så klart lite trist. Det färgade så klart kvällen en del men med det i åtanke var det ändå en helt okej kväll.
Blev dock ingen efterfest för min del utan jag drog hem när det stängde. När jag kom hem och slog på TVn såg jag att det var Starship Troopers som visades. Minns att jag satt och kollade på den på natten innan jag flyttade hit första gången, så det blev nästan lite nostalgi där en stund. Tittade dock inte på den nu utan ja gsåg väl typ 10 minuter eller nått sånt innan jag gick och la mej.
Imorse (eller imorse och imrose, jag gick upp för knappt en timme sen) var jag inte ett dugg bakfull vilket var skönt, däremot var jag (och är fortafrande) otroligt seg i huvudet. Ni vet så där så man knappt orkar tänka. Men hellre det än att vara rejält bakfull i alla fall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home