Thursday, September 18, 2008

Ett härligt täcke

Häromdan la jag i täcket i påslakanet igen (under sommarn har jag använt bara påslakanet som täcke). Det kändes lite ovant när man gick och la sej men uj vad gött ändå. Nackdelen är bara att man fryser mycket emr nrä man går upp på morgonen när man har legat under det varma goa täcket. Men det kan ta. Ska nog ta och krypa ner under det snart.
Igår skrev jag ju förresten om att jag kanske skulle försöka bli lite mindre förutsägbar och så där (vilket nog mest egentligen var ett uttryck för att det är rätt trist när varje dag är den andra lik och så vidare). Jag skrev även att jag skulle fundera mer på det idag. Det har jag gjort och jag kom fram till att imorgon ska jag göra nånting, exakt vad vet jag inte utan det får jag se då men nånting, lite annorlund mot hur jag brukar göra. Det kan tillexempel vara att jag tar en annan väg till konsum eller diskar i en annan ordning eller vad som helst i stort sett. Jag ska göra någonting lite annorlunda mor vad jag brukar helt enkelt. Ska bli spännande att se om jag lyckas (och om vardagstristessen jag känt dom senaste dagarna blir mindre).
Men nu kallar som sagt det härliga täcket.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home