Sunday, September 07, 2008

Nödutgångsskylt

Tittde igenom en byrålåda förut för att se vad jag hade där. Httade bland annat några gamla teckningar från mellanstadiet men framförallt hittade jag en nödutgångsskylt. Ni vet en sån där självlysande grön och vit med en springande gubbe och en pil som pekar vart utgången finns (på just den här pekade pilen nedåt).
Bestämde mej raskt för att den var jag ju tvungen att sätta upp någonstans. Visste dock inte riktigt vart jag skulle sätta den, att sätta den ovanför en dörr var min första tanke men jag kom fram till att det vore ett lite tråkigt ställe att sätta den på. Till sist, efter att ha funderat både länge och väl och övervägt olika placeringar, bestämde jag mej för att sätta den ovanför toalettstolen. Inte det mest kreativa stället att sätta den på kanske men det fick bli det ändå. Så där sitter den nu. Det är en fin skylt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home