Friday, November 21, 2008

Idag typ

Trots att jag var galet trött och en aning bakfull (inte jättebakfull men en aning) funkade det ändå rätt bra i skolan idag. Jag somnade inte liksom. Dock var det inte bara jag som var seg utan det märktes på dom flesta som var där att det var pub igår, det var en trött stämmningen i rummet kan man säga.
Själva föreläsningen finns inte så mycket att säga om mer än att den kändes rätt seg stundtals. Om det berodde på föreläsningen eller tröttheten kan jag dock inte uttala mej om.
Men en uppsats är det alltså som ska skrivas. Dock ligger mitt fokus just nu på att försöka hitta en grupp att arbeta med. I och med att jag träffar mina klasskamrater rätt sällan bortsett från fester har jag inte hunnit fixa det än och hittar jag ingen grupp ganska snart måste jag skriva uppsatsen själv och det har jag verkligen ingen lust med, det blir på tok för mycket jobb i så fall. Men det ska nog lösa sej.
Nu ska jag däremot göra mat för jag är rackarns hungrig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home