Tuesday, November 11, 2008

LÄGENHET!

Lägenhet i Kalmar är fixat! Var det gött att bli klar med litteraturrapporten så är det här ett strå eller två vassare. Riktigt härligt att få det klart för panikgränsen började närma sej. Så så sjukt jävla gött!
Är ni intresserade av vad det är för lägenhet jag skaffat kan ni titta här.
Av dom planritningarna som finns där är det ungefär en sån som den mindre av dom två (ser inte riktigt likadan ut men nästan), min ligger dock på bottenvåningen så jag kommer ha uteplats istället för balkong. Lägenheten visserligen några kavdrat mindre än jag har nu och ligger kanske inte jättecentralt men jag är nöjd som fan ändå. Tror det är en mycket mycket trevlig lägenhet jag skaffat mej.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis till lägenheten Nicklas:)
/kristoffer

9:29 PM  
Blogger Nicklas R said...

Tack, det känns skönt att ha det fixat

11:23 PM  

Post a Comment

<< Home