Saturday, November 01, 2008

Nöjesbladet

Premiär för Aftonbladets nya nöjesbilaga idag då. Jag tror knappast att ni blir förvånande av att höra att jag inte är helt förtjust i den. Mest för att det känns så bökigt att hålla på att byta tidning hela tiden, det är liksom bekvämare att ha allt i samma tidning. Fast å andra sidan brukar vara rätt negativ till den här typen av förändringar i början så jag ska väl ge det några veckor innan jag dömer ut det.
Själva innehållet har jag dock inte så mycket att säga om utan det var väl som dom vanliga nöjessidorna i stort sett. Något fler sidor kanske men i övrigt ingen större skillnad mer än att det var en egen bilaga istället för en del av huvudtidningen. Eller det var en sak jag inte gillade med innehållet och det var att dom hade ett så kallat vimmelrepotage, sådana repotage är ganska ointressanta i min mening och när Aftonbladet ändå har en skvallerbilaga (klick) tycker jag dom kan lägga alla dom repotagen där.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home