Friday, December 05, 2008

Delvis tungt även idag

Måste säga att skrivandet har gått rätt trögt idag också. Men den inlämnignsuppgift jag håller på emd ska lämnas in söndag så vi får hoppas det släpper under helgen. Tror faktiskt det kommer göra det bara jag kommer förbi teoridelen. Diskussionsdelen brukar oftast gå snabbare och smidigare nämligen, åtminstone är det så för mej.
Dock har jag inte bara suttit och skrivit på inlämningsuppgiften idag utan jag ahr fått iväg en del mejl angående upsatsen och så där. Precis som planerat. Så i alla aspekter har inte skolarbetet gått trögt idag utan det är primärt skrivandet av tidigare nämnda inlämningsuppgift som inte riktigt har flutit som jag hade önskat.
Nåväl, nu ska jag ta och kolla om jag fått något svar på dom där mejlen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home