Wednesday, December 10, 2008

Halvt småhungrig

Jag känner mej typ på gränsen till hungrig. Halvt småhungrig skulle man nog kunan beskriva det. Men det struntar jag i för dte känns lite onödigt att äta nu. Dessutom har jag hört att kvaliteten på sömnen föräsmras om man äter precis innan man går och lägger sej så det är ju också en anledning att inte äta, sen om det är sant vet jag i och för sej inte men det känns ju lite dumt att chansa. För aldeles strax är det nämligen dags att just sova.
Imorse sov jag sjukt gott när klockan ringde. Hoppas jag sover lika gott inatt. Det gör jag nog, jag brukar sova väldans gott nämligen. Problematiskt nog sover jag dock nästan alltid som skönast på mornarna när det är dags att gå upp, fast när jag tänker efter är det nog mest att det är på morgonen när man blir väckt som man märker hur skönt man sover.
Och hej vad jag började svamla nu känns det som.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home