Saturday, January 03, 2009

Ännu en lugn kväll. Men ändå trevlig

Kvällen har varit lugn men trevlig. Såg stjärnorna på slottet och sen tittade jag på ungefär halva den semifinal som Sverige just nu spelar i JVM. 1-1 stod det när jag gick därifrån men hoppas Sverige gör några mål till.
Att jag inte ser hela matchen beror till del på det skoljobb jag har att göra. Ska ju liksom upp som vanligt imorrn och skulle jag se hela matchen skulle det bli så sent innan jag går och lägger mej i och med att jag med 99% sannolikhet skulle sätta mej här ändå efteråt och så ja, ska man upp på morgonen är det ju ingen hit att gå och lägga sej typ en timme eller mer senare än vanligt. Och hej vilket försvarstal det där blev då.
Dricker hur som helst en must nu. Det smakar bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home