Tuesday, February 03, 2009

Dålig mellopepp än så länge

På lördag börjar alltså melodifestivalen för i år, men jag måste erkänna att jag känner inte den där riktiga peppen. Inte än i alla fall, det kanske kommer under veckan när det börjar skrivas mer om det och så där, vi får hoppas på det.
Vet inte riktigt avrför peppen inte infunnit sej men jag skulle gissa på en kombinatin av att jag haft så mycket annat att tänka på under början av året att jag inte riktigt fattat att det redan är dags och att startfältet på förhand känns rätt trist. Lasse Lindh är kul, han var ju bäst förra året, och det finns ett par till som skulle kunna bli kul men i övrigt känns det rätt jämntjock och tråkigt så här på förhand (bortsett från några som är rent värdelösa då).

Men som sagt, vi får hoppas på att peppen infinner sej under veckan.
Nu ska jag dock sova.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home