Friday, February 27, 2009

Intressant val

Så Kristian Luuk tar alltså över på spåret. Intressant val av svt. Kan nog varken hylla eller dissa valet av honom innan jag ahr hunnit fundera lite på det. Jag gillar Luuk men frågan är om han är helt rätt för på spåret, om han klarar den där småputtriga trevligheten som programmet till stor del byggt på. Det som är bra med valet är dock att han nog inte kommer försöka efterlikna Oldsberg utan gör programmet till sitt eget, om det sen blir bra eller dåligt (vilket till stor dle nog hänger på hur han klarar den nämnda trevligheten och lite så där) återstår dock att se.
Även om det är för tidigt att säga om det är ett rba eller ådligt val är jag nog trots allt försiktigt positiv till valet. Det ska bli intressant att se hur det går och egentligen är det ju först efter man gjort det som man kan säga om det var ett bra val av programledare eller inte, jag tror inte det kommer bli lika bra som med Oldsberg (han var ju på spåret) men jag tror att Luuk ändå kan göra något bra av det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home