Monday, February 16, 2009

Smålugn dag

Har tagit det smålugnt med pluggandet idag. I och med att jag satt med den där inlämningsuppgiften tyckte jag att jag kunde ta halvdag idag. Gött att kunna göra så tycker jag, jag har nog nämnt det förut men det är nog den största fördelen med att plugga att man är fri att disponera sin tid lite som man vill.
Sen finns det ju peroder där det är väldigt mycket jobb och man måste arbeta morgon till kväll för att bli klar i tid och man just inte kan ta något ledigt alls (som tidigare i vintras tillexempel när jag höll på med uppsatsen och allt det där, det blev dock extremt mycket jobb eftersom jag skrev uppsatsen själv och dessutom läste annat parallellt) men man är ju ändå herre över sin egen tid liksom.
Det känns som det här kanske blev lite motsägelsefullt på slutet men jag tror ni fattar vad jag menar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home