Sunday, March 29, 2009

En timme mindre sömn

Dags att sova, jag är trött. Dessutom ska ju klockan vridas fram inatt vilket i praktiken innebär att jag får sova en timme mindre, ett skäl så gott som något att inte sitt uppe längre än nödvändigt. Man skulle kunna tycka att jag helt enkelt bara kan ställa klockan en timme senare men i och emd att jag måste hinna klart med den där uppgiften imorrn känns det som det kan vara bra att gå upp lite tidigt. Dumt förresten att man får en timme mindre på sej att hinna klart, jävla dumt påhitt det där med sommartid.
Förhoppnignsvis hinenr jag gå och hätma det där bokpaketet på statoil imorrn också, men det beror naturligtvis på hur skolarbetet går och vad klockan är när jag är klar med det och så. Skolarbetet måste ju trots allt gå först.
Men sov var det ja, god natt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home