Friday, March 13, 2009

Nu: Handla

Nu ska jag nog faktiskt ta mej för att göra det jag tänkt och gå iväg och handla så jag får det gjort. Det ska handlar mjölk, aftonbladet, Kalle Anka & Co (den måste man ju bara ha varje vecka, speciellt den här veckan när sista delen av en fantastisk Don Rosa-historia finns med) och ås kanske lite lättdryck eller något liknande, det är ju gött att ha ifall man blir törstig och vill dricka något annat än mjölk liksom.
Men först ska jag nog titta i mitt postfack och se om jag fått någon post idag. Jag gissar att jag inte fått det. Igår fick jag dock rätt trevlig post, ett utbetalnignskort på dom där pengarna jag får tillbaka från eon. Får åka ner till banken nån dag nästa vecka och lösa in det.
Men jag känner mej just nu faktiskt på rätt ypperligt humör tack vare den där roliga grejen jag bloggade om för en stund sedan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home