Sunday, April 19, 2009

Allt gick bra (fast jag dansade i affären)

Det gick sjukt bra att plugga förut. Om det flöt lika bra varje dag skulle jag nog inte behöva lägga mer än typ 8-10 timmar i veckan på pluggande.
Att handla gick också bra. Jag kom ihåg makaroner! Det enda man kanske kan anmärka lite på är att jag kom på mej själv med att halvdansa lite medan jag stod i kö. Inte den bästa platsen för att göra det kanske men å andra sidan, vad ska man göra när det kommer en toppenlåt som man bara inte kan stå still till? (när jag ställde mej i kön spelades typ sista minuten av "För en lång lång tid" och när den var slut började "Faller isär", du hade inte heller kunnat stå still).
Nu ska jag nog göra mat om en stund. Precis som vanligt alltså, jag är ju som bekant rätt förutsägbar emellanåt.
För att liva upp inlägget lite bjussar jag på en suddig bild från när Krunegård spelade på klubben. Håll till godo:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home