Monday, April 13, 2009

Att mina anmälningar alltid ska krångla

Har fått det mesta jag skulle få gjort idag gjort. Har bara packningen och affischskrivandet kvar.
Och ska man avra petig har jag anmälan till höstens kurser kvar också för när jag skulle göra det förut var det naturligtvis något fel så att den kurs jag enligt programplanen ska läsa till hösten inte fanns där. Tänk att det alltid ska krångla med den där jävla anmälan, vad bra och smidigt allt har blivit sen det las på internet. Eller alltså visst egentligen är det sjukt smidigt att dte finns där men när man som nu ska välja kurser inom ett program var det sjukt mycket smidiagre förut, då fick man ut en speciell blankett från institutionen som man fyllde i och lämnade tillbaka dit och så sköttes allt internt, galet smidigt.

Jag blir så sur också när sånt där krånglar. Visst hade jag kunnat fixa det tidigare så jag ahde mer tid på mej och så men liksom eftersom det enligt den information vi fått bara skulle vara att logga in och välja den kurs man skulle läsa (finns typ 3-4 stycken att välja på till nästa termin), vilket det också skulle vara om allt hade funakt som det ska, har det liksom inte blivit av att man har gjort det. Man har tänkt göra det men så har man glömt bort det och ja ni vet hur det kan bli.
Men ja ja, det brukar ju lösa sej så vi får hoppas att det gör det den här gången också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home