Friday, April 17, 2009

Dagens å här långt och lite vad som händer nu och så. Och hemska getingar

Blev kalr med dagens pluggande för en stund sen och nu har jag suttit här ett tag och fixat och donat lite. Ska nog faktiskt ta och stänga av här och sätta mej och läsa tidningen eller nått. Eller nya SOnic kanske, den kom idag nämligen. Och så måste jag ju komma ihåg att fixa det utlovade bildbeviset på årets första maskros också.
Kanske att jag skulle gå ut på uteplatsen och köra en sväng med min elektriska flugsmälla också, ser nämligen att det verkar vara en hel del getingar (dom första jag ser i år btw) i en buske precis där, kan ju kanske vara idé på att försöka zappa dom redan nu så blir det kanske lite färre getingar under sommaren. Fast fan vet om jag klarar det, jag brukar ju få panik och springa och gömma mej om jag kommer i närheten av en geting. Vi får se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home