Tuesday, April 07, 2009

Hemma igen efter en lång dag

Har varit en lång och lite småkörig dag detta. Var här nere lite efter ett, då åkte jga i princip bara hit och lämnade väskan innan jag åkte iväg till skolan. Skönt nog sluatde vi dock lite tidiagre än vad som stod på schemat, runt 16.35 istället för 18.00, hade vi slutat som det stod på schemat finns en uppenbar risk att jag inte hade kommti hem förrän typ nu.
Är precis som väntat sjukt trött, har redan somnat några minuter på soffan faktiskt och risken finns definitivt att jag nickar till ett par gånger till om jag sätter mej där under kvällen. Men gör jag det så må det väl vara hänt, är man riktigt svintrött är det ju en rätt skön känsla att nicka till ett par minuter.

När jag stod och vänatde på bussen nere vid centralen när jag åkte till skolan hände förresten något som jag aldrig varit med om förut. Det var vindstilla (eller så gott som i alla fall), första gången jag har varit med om det i Kalmar tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home