Friday, April 03, 2009

Snart dags för comeback

Snart är det dags för mej att åka upp till Wictoria, så det här blir det sista inlägget jag skriver innan klubbens comeback. Jag är lite nervös, men det känns som det ligger på en rätt så lagom nivå. Annars är jag mest bara galet peppad, har sagt dte förut men jag säger det igen det ska bli så sjukt kul.

Ska typ packa ner det sista som ska med och sen är det dags att åka. Efterosm farsan har bilen och inte har kommit hem fårn jobbet än kommer jag få skjuts upp till wickan av farmor och farfar, dom skulle komma hit strax före fem så det börjar som sagt närma sej (och som ni märker är jag lite upprepande och enspårig just nu men det har ju sina skäl).
Men som sagt, ska packa ner det sista nu och sen åka. Önska mej lycka till!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home