Friday, May 29, 2009

Gått okej men nu går jag snart ut

Har gått okej idag. Hade väl hopats på att dte ksulle gå ännu lite bättre men som sagt ahr dte gått okej ändå. Får trampa lite på gasen nu under helgen och så där bara så ska det nog bli bra till sist skulle jag tro.
Nu ska jag nog snart faktiskt förlytta mej till uteplatsen för det är kanonväder. Och så är det ju fredag och då tycker jag man kan unna sej några timmar på uteplatsen på eftermiddagen faktiskt.
Blir nog inte så mycket vin dock. Tror bara jag har ungefär ett glas vitt hemma och jag känner mej inte överdrivet sugen på rödvin för tillfället så ja jag får nöaj mej ett glas helt enkelt.
Fast innan jag går ut och sätter mej där ska jag kolla mejlen, och så sk jag lämna in uppgiften ja gblev kalr med häromdan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home