Tuesday, May 05, 2009

Kom ihåg påsar och mjölk men glömde makaroner

Jag fick tag på både soppåsar och mjölk. Fantastiskt. Dock upptäckte jag när jag kom hem från skolan och skulle göra mat att jag hade glömt komma ihåg makaroner. Så det fick bli en pizza istället idag.
Men i skolan var ganska lugnt. Sjävla föreläsningen tog en dryg timme bara så jag var hemma i hyfsad tid. Skönt när det inte blir så sent tycker jag. Men även om det inte blev så länge i skolan är jag rätt trött ändå. Tog liksom en stund innan jag somnade igår och så där i och med att jag hade haft sovmorgon och så hade jag klockan ställd imorse och ja då blir man trött helt enkelt.
Och nu har jag hamnat här igen. Som vanligt får man nästan säga.
Måste försöka få tag på en DJ tills på fredag också, han som skulle ha skött skivspelandet hörde av sej iförmiddags om att han har fått förhinder. Men är det nån som läser det här som är sugen på att spela lite skivor eller känner nån som är sugen så feel free att höra av dej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home