Wednesday, June 03, 2009

And they lived happily ever after

När jag gjorde iordning presentationen förut la jag in den här bilden i slutet för att se hur det blev. Men jag kom på att det kanske skulle ge ett lite oseriöst intryck så jag tog bort den. Trodde jag.
Visade sej att jag hade glömt att spara eller nått efter att jag tagit bort den så den dök upp i slutet av presentationen. Fast det är i och för sej en ganska fin bild, och för att vara en presentation där man preseterar en affärsplan är den ju på ett sätt ganska passande. Jag menar man kan ju tolka den lite som att man säger att företaget blev lyckat.
Men som jag nämnde förut gick presentationen som helhet bra. Fick fram det jag ville ha sagt och så vidare. Så nu sk jag väl inte nämna så mycket mer om den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home