Friday, June 26, 2009

Cola istället för vin

Under kvällen har jag druckit cola istället för vin. Men cola är också fina grejer.
Dock måste jag väl erkänna att jag inte gjort så mycket annat. Mest slöglott på tv-program jag egentligen inte är intresserad av. Delvis för att jag inte orkat göra något annat, delvis för att jag inte kommit på något annat att göra.
Precis innan jag gikc upp hit och satte mej kom jag på att jag inte hade vattnat blommorna på uteplatserna (det finns en på framsidan och en på baksidan, så om man vill kan man ha sol hela dagen) än så då beslöt jag att dte var bäst att gröa det. Jag menar skulle någon av morsans blommor ha vissnat när dom kommer hem skulle jag antagligen få typ stryk eller nått så det känns som det vroe dumt att chansa med att inte vattna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home