Tuesday, June 09, 2009

Denna dag

Var fint en stund på eftermiddagen så då satte jag mej på utsidan. Sen gick solen i moln, då blev det kallt så då gick jag in. Och det är ungefär allt som hänt idag, således har jag tagit det ganska lugnt.

Igår när jag skulel gå och lägga mej fastande jag vid MacGyver istället. Det var fett bra. Allra bäst var att ingen tyckte det var ett dugg märkligt att skurken (Murdoc, man hör ju bara på namnet att det är en synnerligen ond skurk) hade byggt ett hemlig gömställe under teatern där avsnittet mestadels utspelade sej. Det var ungefär som att dom tyckte att det var den naturligaste saken i världen att någon hade byggt en hemlig gång och huggit ut en grotta och massa sånt där. Så det var helt fantastiskt bra med andra ord.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home