Sunday, June 28, 2009

Plågsam afton

Den här kvällen har inte varit särskilt behaglig, av åtminstoen två orsaker.
Till att börja med gjorde jag för mycket mat (antagligen på grund av att jag är ovan med grytorna här och inte riktigt lärt mej hur mycket dom ska fyllas upp för att dte ska bli en lagom mängd) vilket ledde till att jag blev så mätt att det var plågsamt. För det andra var det, som vanligt, otroligt varmt.
Och jag kan säga att dne kombinationen var fan inte snäll. Ett tag mådde jag verkligen skitdåligt. Jag kan inte beskriva det men det var riktigt jävla jobbigt. Nu har vl maten sjunkit undan lite så jag känner mej betydligt bättre men jag känner fortafrande att magen är rejält fylld och i kombination med värmen gör dte att man inte känner sej på topp direkt.
Satte mej faktiskt på utsidan ett apr minuter innan jag gicjk upp hit och dte var riktigt gött. Det hade liksom svalnat av och det kändes som en befrielse att komma undan värmen här inne för ett apr minuter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home