Wednesday, June 17, 2009

Resan gick bra

Nu är jg alltså i Karlskoga. Var framme lite efter fem redan men jag har suttit och tjötat lite med mrosan och farsan också. Farsan har tydligen semester från och emd nu så han ahde med sej en flaska bubbelvin när han kom hem, så ja det dracks upp och det tjötades som sagt en del.
Resan gick bra. Väskan var tung och det blev varmt och så där när jag bar på den men bortsett från det gick resan utmärkt. Inte en enda försening faktiskt.
Dock är jag rätt trött nu. Var ju liksom uppe ganska mycket tidigare än vanligt imorse och av någon anledning lyckades jag inte somna något på något av tågen (eller okej, jag var sjukt nära at somna på sista tåget jag åkte med men då var det typ fem minuter tills jag skulle gå av och då är dte ju en aning ovärt att somna).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home