Sunday, August 30, 2009

Så kan man också spendera en lördagkväll

En jobbig grej med wikipedia: Även om man bara ska kolla upp en kort grej kan man bli sittande i flera timmar för att man klickar på länkar i artiklarna och ständigt hittar nya spännande saker att läsa om och till sist har man glömt vad det var man kollade från början. Så sent som precis nyss lyckades jag på något sätt hamna på artikeln om kungliga operan efter att jag för ett par timmar sedan lite fort skulle kolla upp hur smålands landskapsvapen såg ut. Fråga mej inte exakt hur jag hamnade där men jag vet att jag på vägen läste om så vitt skilda saker som Oliver Cromwell, olika broar i Stockholm och om Norrbotten.

Nu ska jag dock stänga av datorn för sista gången idag och så ska jag gå och lägga mej och så återkommer jag här någon gång imorgon. Vad jag ska göra annars imorgon vet jag inte riktigt men jag säger väl som igår att är dte fint väder blir dte nog vin på uteplatsen och är det inte uteplatsväder hittar jag på något annat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home