Sunday, September 27, 2009

Aftonen

Tittade på tv fram tills sportspegeln var slut, sen la jag istället koncentrationen på att lösa det lilla det hände idag-krysset och sudokuna (heter det så i plural?) i aftonbladet, man måste ju hålla hjärnan igång liksom. Både krysset och det andra gick relativt lätt men lite fick man fundera i alla fall och fundera sägs ju vara bra för smarthet och så vidare så alltid nått liksom.
Med risk för att ltåa dryg så är jag faktiskt rätt bra på det hände idag-kryssen. Klarar dom i stort sett alltid (man kan också se det som att jag inte slutar förrän jag har klarat det), och när det går riktigt bra så tar det bara några minuter. Nu löser jag dom visserligen långt ifrån varje dag men när jag löser dom så klarar jag dom. Och jag antar naturligtvis att alla som löser det här blir djupt imponerade över mina kordorsskills.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home