Tuesday, September 08, 2009

Böcker och pengar tillbaka

Tydligen har inte adlibris ens skickat böckerna jag beställde förra veckan än. Men vi får verkligen hoppas att dom skickar dom imorrn så jag frå dom den här veckan för jag såg idag att det är en inlämnignsuppgift som ska in på måndag och för att kunna skriva den behöver jag ju litteraturen.
Annars får jag väl kräva pengarna tillbaka eller nått. Inte för att jag tror jag skulle få det men man kan ju alltid försöka. Fick ju pengar tillbaka av SJ i veckan för att det blev försenat när jag åkte ner hit liksom (och på tal om dte måste jag skriva brev till tågkompaniet och kräva dom på pengar för förseningen när jag åkte till Hultsfred, påminn mej om det). Fick pengarna i värdebevis dock så jag kan inte använda dom till något annat än tågbiljetter men det kvittar ju, då har jag ju resan betald nästa gång jag ska någonstans och kan lägga pengarna på något roligare (skivor).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home