Wednesday, September 02, 2009

Dags att dra sej tillbaka (för idag alltså)

Börjar nog bli dags att dra sej tillbaka för idag nu. Eller i alla fall att stänga av datorn och zappa lite på tv:n innan jag lägger mej.
Den där lite oväntade bakfyllan är så gott som borta, har väl lite småkänningar i huvudet men annars är det tiptop. Dessutom känner jag mej av någon anledning närmast oväntat pigg (kanske för att jag nickade till förut), därav att jag antagligen kommer zappa lite innan jag lägger mej.

Måste förresten ringa till banken imorrn slog det mej nu, kom precis nu på att jag har ett möte inbokat där för föreningens räkning på torsdag (det hade jag helt glömt bort) och med tanke på att jag kommer befinna mej här i Kalmar då skulle jag ju behöva skjuta lite på det mötet. Så alltså, jag måste komma ihåg att ringa banken imorrn, påminn mej!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home