Wednesday, September 16, 2009

Fy fan vad typiskt

Sen jag skaffade den här datorn har jag haft funderingar på att köpa nya nhl-spelet (nhl 10) när dte släpps nu i höst. Jag gillar ju dom spelen liksom och eftersom jag haft en för gammal dator för att kunna spela nhl på fram tills jag skaffade den här (2004 är det senaste jag har och det har jag ändå bara kunnat spela på morsans och farsans dator, med betoning på kunnat för nu har dte spelet slutat fungera) så kändes det som det kunde vara kul att köpa nya versionen nu när jag har en dator jag faktiskt skulle kunna spela det på. Men så nu när jag skulle kolla när det är tänkt att spelet ska släppas upptäckte jag att det från och med i år av någon jävla anledning inte kommer släppas till pc. Så sjukt jävla typiskt, när jag för en gångs skull har en dator så jag kan spela det så släpps det inte till dator. Blev sur (och en aning besviken) när jag fick reda på det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home