Friday, September 25, 2009

Karlskoga imorrn

Imorgon åker jag alltså till Karlskoga för att på måndag påbörja min praktik. 10.25 ska tåget gå så det blir hyfsat tidig uppstigning imorgon bitti men det får gå liksom. Dock borde jag nog packa lite mer ikväll än vad jag gjort hittills så jag slipper stressa som fan och göra det imorrn. Det får lösa sej.
En bra grej med att jag numera har en laptop är förresten att nu behöver jag inte mejla massa dokument jag eventuellt kan behöva till mej själv så fort jag åker upp till Karlskoga, jag kommer ju ändå ha med mej datorn upp liksom. En annan bra grej är att bara för att det blir resedag imorrn betyder det inte att det blir en "förlorad" arbetsdag utan nu kan jag ju skriva på skoluppgifter eller grejer för klubben eller nått under resan (nej jag kommer inte köpa internet ombord, om jag orkar kommer jag däremot antagligen sitta och skriva på lite grejer jag inte behöver internet till).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home