Tuesday, September 22, 2009

Så här händelserik har min dag varit

Turligt nog slutade det regna strax innan jag gick och handlade. Det tycker jag var bra för då slapp jag bli blöt. Sen blev det till och med lite soligt här framemot kvällen när jag satt och åt (fisk och makaroner blev det idag, gansak god fisk faktiskt, har ingen aning om vad det var men såsen luktade dill och gräslökschips). Och ungefär så skojiga saker har jag att blogga om idag.
Annat som är värt att nämna kan kanske vara att jag kastade tidningar i pappersinsamlingen. Dock blev jag lite arg när jag gjorde det och upptäckte att det var någon eller några som hade begått grova fel i sin sortering och slängt ner kartonger och annat i tidningspappersbehållaren (kartonger ska ju slängas i behållaren för pappersförpackningar), det är allvarliga saker det. Än värre var dock att när jag slängde den tomma papperskassen i behåller för pappersförpackningar så såg jag att någon hade slängt en vanlig soppåse i den behållaren, herregud ett sånt slarv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home