Thursday, December 17, 2009

Fin vinterdag

Torsdag idag. Var riktigt kallt när jag gick hit imorse, termometern visade på under tio minusgrader så det fick bli första dagen för den här vintern med långkalsonger. Tog dessutom på mej en mössa när jag gick hemifrån, det händer inte jätteofta men dte var andra gånger för i år faktiskt. Men väl påpälsad som jag var bekom mej inte kylan så värst, det blev kallt åt ansiktet och fingrarna (mina handskar börjar bli rätt slitna och håller inte tempertauren i fingrarna så bra utan när det är kallt får jag knyta händerna i den delen av handskarna som inte är fingrar) men annars var det rätt lugnt.
Men det är härligt ändå att det blivit vinter på riktigt. Det ska ju vara det den här tiden på året liksom, precis som man vill ha sol, värme och långa ljusa kvällar i juni vill jag ha snö och kyla på vintern.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home