Thursday, December 24, 2009

Göttig morgon

Det är julaftons morgon. Jag har ätit min grötfrukost, tittat på sista avsnittet av julkalendern (som var bra men kanske inte riktigt lika bra som man trodde efter första avsnittet) och, faktiskt, fått dagens första paket. Den traditionsenliga Sören och Anders-boken låg i ett paket som stod och väntade på mej i trappan när jag klev upp imorse.
Nu sitter jag här en stund, har precis tittat på PSL:s julklipp och tar det rätt lugnt, stressen överlåter jag åt andra (och hej vad osympatisk jag lät nu). Bara badrummet blir ledigt ska jag nog gå dit och raka skägget och tvätta håret.
Kanske borde jag passa på att testa min nya kortläsare när jag ändå sitter här. Se om jag får över några bilder. Får se om jag kommer mej för.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home