Monday, January 11, 2010

Väggalmanacka

Jag måste skaffa en väggalmancka. Har ingen för i år än och det känns som jag behöver en, det är liksom bra att ha. När jag bodde i Hultsfred brukade det landa en från Hultsfreds kommun i brevlådan i slutet av december eller början av januari. Men det kommer det ju av förklarliga skäl inte göra i år. Vilket på ett sätt är lite synd för dom väggalmanackorna är jäkligt bra, åtminstone har dom för 2008 och 2009 varit det.
Men jag får väl ge mej ut på jakt någon gång framöver och se vad jag kan hitta. Går ju inte bara att köpa första bästa utan man vill ju ha rätt modell så att säga med bra storlek på datumrutorna (man måste ju få plats att skriva upp viktiga saker där) och allt sånt. Det är inte alltid helt enkelt att hitta bra väggalmanackor men jag får se vad jag kan hitta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home