Monday, February 08, 2010

Veckoskifte

Nu ska jag avsluta vecka 5 genom att gå och lägga mej. Imorgon, måndag och första dagen av vecka 6, ska jag plugga, blir mest läsnign men kanske kanske en liten försiktig start på det skriftliga arbete som ska göras i den kurs som började i måndags. På tisdag ska jag till skolan, det ska jag även på antingen onsdag eller torsdag (minns inte exakt vilken av dagarna det var och orkar inte kolla det nu heller). Dom dagar jag inte är i skolan under veckan kommer jag ägna åt skoljobb i andra former, antingen genom läsande, skrivande eller att jobba med grupparbetet i sinnesmarknadsföring. Så ska jag nog åka ner till stan och fixa lite grejer någon dag också men det återkommer jag till då.
Vecka 6 kan nog bli en bra vecka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home