Friday, March 12, 2010

Ätit och vilat

Nu har jag både ätit och vilat. Maten smakade bra och det var skönt att kunna lägga sej på soffan och bara slappna av. Dessutom repriserades gårdagens Maruo & Pluras kök på tv:n så det blev lite bonus (av förklarliga skäl missade jag det igår). Och på tal om tv så är det På Spåret-final om en stund, det ska bli trevligt att titta på. Även om det är lite trist att det är final eftersom det betyder att säsongen är slut.
För övrigt måste jag komma ihåg att köpa en glödlampa imorrn för det känns väldigt mörkt i lägenheten när inte lampan i köksfönstret lyser. Kollade på netto när jag var där förut (tog en paus i arbetet vid tolvtiden för att ta lite luft och gå och köpa mjölk) och där fanns glödlampor med rätt styrka men när jag precis skulle ta en kartong insåg jag att jag inte hade någon aning om hur bred sockel det skulle vara på lampan så det blev inget köp.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home