Friday, March 19, 2010

En liten upprepning

Med risk för att låta upprepande och tjatig ska jag börja med dagens skoljobb nu. Eller väldigt snart i alla fall för jag måste nog besöka rummet med den vita stolen först. Men sen efter det börjar jag och kör ett tag, tar en paus och uträttar lite ärenden, fortsätter arbetet, beslutar mej för att det får räcka för dagen, tar det lugnt några minuter, kommer fram till att jag är hungirg, diskar, lagar mat, äter, lägger mej på soffan och slözappar, kommer på att jag nog borde kolla mejlen och uppdatera bloggen, sätter mej och gör det, flyttar över till soffan och kollar lite på tv istället, tröttnar på det, sätter mej vid datorn igen, surfar runt lite, blir trött, går och lägger mej, somnar.
Ungefär så skulle jag tro att det blir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home