Saturday, March 06, 2010

Lika bra att sova (och helgens planer)

Eftersom jag ändå inte har något bättre för mej ska jag nog gå och lägga mej nu. Eller i alla fall stänga av här, risken finns ju att jag fastnar några minuter framför tv:n innan jag verkligen går och lägger mej (det har hänt förr). Imorrn tar jag sovmorgon tänkte jag. Annars är planerna för helgen att pilla ihop den sista lilla del jag har i uppdrag att skriva till grupparbetet (vilket borde ta typ en kvart), ta ut pengar i bankomaten, fundera ut veckans schlagertips (fett svårtippat) och så ska jag titta ikapp på psl, är några klipp som lagts ut där under veckan som jag inte haft tid riktigt att titta på än. Så nåt åt det hållet kommer nog min helg att se ut. Sen kan det alltid hända massa oförutsett så klart men tanken är väl att det där är ungefär vad jag ska hinna med.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home