Tuesday, March 30, 2010

Premiär för promenad

När jag skulle bege mej hemåt förut var det så fin väder att jag faktiskt bestämde mej för att ta en promenad. Var faktiskt första gången jag promenerade från (eller till) skolan. Men det var en helt okej väg att gå, och litek ortare än jag hade trott (som, förvånansvärt nog, gick ganska mycket fortare än att åka buss). Det är fortfarande fint väder så just nu lutar jag faktiskt åt att promenera även när jag ska tillbaka till skolan.
Dock kommer nog buss även fortsättnignsvis bli det huvudsakliga fortskaffningsmedlet (dte är ju bekvämare än att gå) när jag ska till skolan men är det fint väder och så (som idag) kan promenad absolut bli ett alternativ. Och så vte jag ju att skulle jag missa bussen någon gång är det ingen katastrof utan jag kan ta mej till skolan i tid ändå. Alltid bra att veta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home