Wednesday, March 24, 2010

Slöande och nytta

Dagen och den extra tid jag helt plötsligt fick genom att bli färdig med skoljobbet ganska mycket tidigare än beräknat har jag spenderat med att dels ta det lugnt och dels få ett par grejer jag inte riktigt hunnit med tidigare gjorda. När jag hade stängt av här i förmiddags la jag mej på soffan och zappade igenom förmiddagsprogrammen på tv. Fastnade lite vid någon sorts seminarium eller paneldebatt eller nåt åt det hållet som handlade om typ politiker och media och grejer (fett dålig beskrivning men jag kommer inte på någon bättr beskrivnign än så just nu). Det var faktiskt ganska intressant.
Sen har jag typ sopat upp grus från golvet och lite sånt där under eftermiddagen. Sånt som behövde göras men som jag itne haft tid med tidigare helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home