Thursday, May 13, 2010

Flyt i transkriberandet

Dagens transkriberande gick bra. Även om det tog en stund så flöt det på bra liksom. Och när ja gavr klar med det så satte jag mej och ändrade lite i en text utifrån dom kommentarer vi fick igår. Egentligen borde väl fokus ligga på att skriva men efter att ha suttit och transkriberat nästan hela dan var jag inte riktigt i skick att börja skriva på någon ny del. Men förhoppnignsvis ska jag kunna komma igång med något och få ihop ett par sidor åtminstone under morgondagen. Att påbörja analysen kan bli svårt då jag inte har allt vårt material men någon form av teori eller bakgrund eller så ska jag allt kunna få ur mej. Nåväl, det viktiga är att arbetet går framåt för vi ska banne mej bli klara i tid, något alternativ finns liksom inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home