Monday, May 17, 2010

Gick bra

Både intervjun och transkriberingen av densamma gick bra. Dock hade jag råkat lägga diktafonen lite för nära telefonen unde intervjun så det var inte direkt världens lättaste intervju att lyssna av, till och från var det liksom störningar i variernade styrka som det blir i hörlurar och högtalare och så där ibland när det ringer. Men jag hörde vad som sas och det är ju huvudsaken.
Dock så blev det lite småkaos en liten stund innan intervjun. Behövde liksom ladda på pengar på telefonen för att det inte skulle riskera att brytas mitt i. Men så kom jag inte in riktigt på Telias hemsida för att kunna fixa det så jag fick ringa morsan och kolla om hon kunde fixa det åt mej. Men så kom inte hon heller in så hon kunde ladda via internet. Så hon åkte iväg från sitt jobb och köpte en samtalscheck och ringde och talade om koden så jag kunde ladda på. Ibalnd har man allt snälla föräldrar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home