Sunday, June 13, 2010

Lite sol och lite vin

Visst blev det en eftermiddag i solen. Vinden avtog och samtidigt var temperaturen tillräckligt hög för att den vind som ändå var inte skulle störa nämnvärt. Så jag satt där några timmar och läste och lyssnade på musik och drack ett (läs: tre) glas vin och så där, hade det gött helt enkelt.
Medan jag satt där dök förresten en katt som brukar stryka runt här upp och passade naturligtvis på att smita in i lägenheten när jag hade dörren till uteplatsen öppen. Då blev jag rätt trött faktiskt, hade liksom ingen som helst lust att försöka jaga ut en katt från lägenheten. Men som tur var kom den ut igen efter ett par sekunder (jag han knappt resa på mej för att gå in och fösa ut den), den insåg nog att den hade gått fel.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home