Thursday, June 24, 2010

På tåget

Sitter nu på tåget som ska ta mej från Alvesta till Mjölby. Än så länge har resan gått alldeles utmärkt och den här sträckan är nog den bästa, dels är den bekvämast och dels har jag som synes tillgång till internet (X2000:s första klass rockar btw), och bara konduktören har kommit öfrbi och kollat min biljett ska jag kila iväg och kolla om dom har såna där goda chokladkakor i fruktskålen som dom hade sist (det ingår för övrigt också i biljetten, första klass rockar som sagt).
Börjar bli lite hungrig känner jag. Men förhoppnignsvis ska jag hinna kila in på pressbyrån i Mjölby och skaffa något ätbart. Visserligen är tåget ett par minuter försenat men enligt tidtabell har jag en halvtimme i Mjölby så jag bör nog hinna ändå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home