Monday, August 30, 2010

Back från Vaxjo

Att jag gick och la mej relativt tidigt igår hade jag inte mycket för. I och med att jag hade haft sovmorgon och mest bara slöat under dagen så hade jag hyfsade problem med att somna. Somnade först någon minut efter tre. Sen ringde klockan fem. Så ungefär två timmars sömn då. Har av naturliga skäl varit rätt trött av och till under dagen. Klarade mej dock från att somna på föreläsningen och det är ju bra. Däremot nickade jag till någon minut på lunchen men det är ju rätt okej.
Slog mej förresten förut att det här var första gången jag var i Växjö, har åkt igenom ett antal gånger men aldrig liksom varit där förut. Nu såg jag inte särskilt mycket av stan då jag befann mej på universitetet hela dan men ändå.
Var hemma här igen för typ 30-35 minuter sedan nånting. Då var det jäkligt gott med mat faktiskt. Ravioli blev det, något mer avancerat hade jag varken energi eller lust att göra. Men dte var nog den bästa ravioli jag ätit, för jäklar vad hungrig jag var när jag kom hem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home