Sunday, August 22, 2010

Längtar till frukosten

Ska nog gå och lägga mej nu. Kan vara dags för det. Dessutom längtar jag nästan lite till när jag vaknar imorgon så då är det ju lika bra att sova så går tiden till uppvaknandet fortare. Varför jag längtar tills jag vaknar? I grund och botten handlar det om yoghurt. När jag var på affären förut skulle jag köpa nya frukostflingor men fick för mej att jag skulle köpa yoghurt istället, det var längesen sist liksom. Så smakade jag på yoghurten (smak: jordgubb och citron) när jag kom hem och den var supergod. Så sen dess har jag längtat till morgondagens frukost då jag får äta av den goda yoghurten. Så egentligen är det nog mer rätt att säga att det är frukosten jag längtar efter snarare än att väckarklockan ska ringa.
Tänkte använda morgondagen till skoljobb så då blir det att ha klockan på ringning trots att det är söndag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home