Monday, August 09, 2010

Mest spelat vecka 31



Lite pinsamt att Kim Lukas är med. Eller väldigt jättepinsamt till och med. Men det finns en förklaring till det. Häromdan nostalgi guilty pleasure-lyssnade jag på den här gamla dängan och innan låten var slut fastnade jag i någon lång och intressant forumtråd, glömde bort musiken och rätt vad det var hade det spelats ett gäng låtar. Sen höll jag tummarna för att det inte skulle räcka för att komma med på mest spelat-listan men det var uppenbarligen förgäves.

Annars speglar väl faktiskt listan att jag inte använt Spotify jättemycket under veckan (vilket också är en anlednign till att Kim Lukas tog sej in på listan), kan inte minnas att jag lyssnat på någon av låtarna som är med anmärknignsvärt många gånger liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home