Wednesday, August 25, 2010

Sova, video och en polisbil som åkte förbi medan jag skrev

Tror knappast någon blir förvånad om jag säger att jag sak gå och lägga mej nu. Men det rä ganska exakt vad jag sak göra faktiskt.
Om ni går in på Säkert!-bloggen (eller närmare bestämt det här inlägget) hittar ni förresten en länk till den sprillans nya videon till fina sången "Fredrik". Hade tänkt bädda in videon här men jag fick det itne att fungera riktigt så ni får klicka er fram istället. Kommer kanske en inbäddning sen när videon finns på youtube (lättare att bädda in därifrån).

Det är sjukt blåsigt ute och nu åkte det precis förbi en polisbil med starka lampor. Verkar nästan som att dom letade efter något (eller någon) för dom hade en sjukt stark lampa, eller strålkastare snarare, riktiad liksom mot sidan. Som för att se bättre medan dom sökte av sidan av vägen typ. Väldigt mystiskt. Och lite spännande naturligtvis. Man undrar ju lite vad det var dom letade efter.
Fast den där jäkla lampan var riktad åt det här hållet så man blev bländad när dom åkte förbi. Det var inte så himla härligt direkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home